۱۳۸۷ تیر ۲۰, پنجشنبه

لادن لشكري و كسب و كار اينترنتي


لادن لشكري حدود 21 سال سن دارد و در حدود 5 سال است كه بصورت جدي در زمينه بازاريابي الكترونيكي فعاليت مي كند. از سن 14 سالگي به اينترنت و كسب و كار اينترنتي علاقمند شده و شروع به خواندن اطلاعاتي در زمينه بازاريابي اينترنتي نموده است. او اكنون داراي 20 سايت و وبلاگ است كه مديريت آنها را به تنهايي بر عهده دارد و درآمدي حدود 7000 دلار در ماه دارد.
او روزانه حدود 8 الي 12 ساعت در منزل و پشت كامپيوتر مي نشيند و كار مي كند. با اينكه كليه موانع موجود و مشكلاتي كه ساير ايرانيان براي انجام كسب و كار اينترنتي دارند براي او نيز وجود دارد اما او توانسته با تلاش و كوشش شبانه روزي امپراطوري كوچكي براي خود در اينترنت ايجاد كند و به افراد زيادي در بازاريابي الكترونيكي آموزش و مشاوره دهد.
او بيش از ده كتاب الكترونيكي در زمينه روشهاي مختلف بازاريابي الكترونيكي نوشته است و از طريق اينترنت به فروش مي رساند كه بخش عمده‌اي از درآمد او را تشكيل مي‌دهد. به طور كلي راه هاي كسب درآمد وي از اينترنت عبارتند از:
- فروش كتاب‌هاي الكترونيكي
- مشاروه به افراد (در خارج كشور) براي ارتقاي سايت خود و بازاريابي الكترونيكي
- كسب درآمد از طريق تبليغات گوگل
- Affiliate Programs
نكته‌اي كه جا دارد به آن اشاره كنم تسلط او به زبان انگليسي است. او مي‌تواند به راحتي مقالات و مطالب انگليسي را بنويسد، بخواند و صحبت كند. در حقيقت اين عامل يكي از مهمترين دلايل موفقيت او به شمار مي آيد. يكي ديگر از عوامل موفقيت او پشتكار و علاقه اي است كه به كسب و كار‌هاي اينترنتي و بازاريابي الكترونيكي دارد.
نكته اي كه چگونه يك دختر ايراني با تمام موانع و مشكلاتي كه بر سر راه كسب و كارهاي اينترنتي قرار دارد توانسته است به چنين موفقيت هاي بزرگي دست يابد مي‌تواند نقطه اميدي باشد براي تمام كساني كه به اين نوع كارها علاقه مند هستند.
با توجه به اين كه حضور او در ايران مانع از كسب درآمد بالاتري براي او مي شود چرا كه بسياري از افراد در خارج از كشور تمايل به كار با ايرانيان ندارند و بسياري از خدمات ازجمله حساب هاي بانكي و خدمات كارت اعتباري در دسترس ايرانيان نيست به همين دلايل ترجيح داد در يك كشور ديگر به زندگي بپردازد و به همين منظوربه تازگي به كشور مالزي نقل مكان كرده‌است. چرا كه در كشور مالزي زيرساخت هاي IT و مخابراتي مناسب‌تر بوده و از لحاظ تحريم و استفاده از خدمات مالي و بانكي هيچگونه مشكلي وجود ندارد.
به دوستان عزيز توصيه مي‌كنم حتما اين http://www.ericstips.com/tips/ladan-lashkari لينك رو يك نگاهي بكنيد تا به ارزش باور نكردني كار ايشان بيشتر پي ببريد.

هیچ نظری موجود نیست: